A küldemény átvételekor a megrendelt termékek állapotát és tartalmát ellenőrizni kell a futár jelenlétében, személyes átvétel esetén az átvételkor. Abban az esetben, amennyiben sérülést vagy egyezési eltérést tapasztal a vásárló a megrendelt termékekkel, a futár vagy az áruház dolgozója (személyes átvétel esetén) egy un. kárbejelentő lapot tölt ki. A vásárlónak kötelessége a kárbejelentő lap másolatát a reklamációval együtt elküldeni címűnkre: 1213 Budapest, Szentmilósi út 218.

A reklamációk elbírálása 14 munkanapon belül történik, annak bejelentésétől számítva. Az olyan reklamációk, amik a honlapon feltüntetett termékek külalakja miatt érkeznek (aminek esetleg a monitor rossz beállítása is lehet az oka) nem lesznek elbírálva.

Az Áruház nem vállal felelősséget a Vásárló által helytelenül használt Termékek miatt keletkező hibákért, ezek közé tartozik, a szavatossági idő lejárta utáni használat is.

 

Vásárlással vagy megrendeléseddel kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

 

Ügyfélszolgálat:

              Telefon:                               +36 20-452-7433

              E-mail:                                 durmishop@gmail.com

              Nyitva tartás:                      H-Cs 8:00-16:00 óráig P 8:00-14:00 óráig