A küldemény átvételekor a megrendelt termékek állapotát és tartalmát ellenőrizni kell a futár jelenlétében, személyes átvétel esetén az átvételkor. Abban az esetben, amennyiben sérülést vagy egyezési eltérést tapasztal a vásárló a megrendelt termékekkel, a futár vagy az áruház dolgozója (személyes átvétel esetén) egy un. kárbejelentő lapot tölt ki. A vásárlónak kötelessége a kárbejelentő lap másolatát a reklamációval együtt elküldeni címünkre: 4565 Pusztadobos, Alkotmány út 17.
A reklamációk elbírálása 14 munkanapon belül történik, annak bejelentésétől számítva. Az olyan reklamációk, amik a honlapon feltüntetett termékek külalakja miatt érkeznek (aminek esetleg a monitor rossz beállítása is lehet az oka) nem lesznek elbírálva.
Az Áruház nem vállal felelősséget a Vásárló által helytelenül használt Termékek miatt keletkező hibákért, ezek közé tartozik, a szavatossági idő lejárta utáni használat is.
Vásárlással vagy megrendeléseddel kapcsolatos kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
Ügyfélszolgálat:
Telefon: +36 702398195
E-mail: durmishop@gmail.com